تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/10 - 00:01
کد خبر: 468571

آموزش عالی در روزی که گذشت؛

برنامه مهمان شدن دانشجویان دانشگاه‌های تهران / جدیدترین تصمیمات برای آموزش دستیاران پزشکی

برنامه مهمان شدن دانشجویان دانشگاه‌های تهران / جدیدترین تصمیمات برای آموزش دستیاران پزشکی

در بسته خبری امروز به بررسی موضوعاتی چون جدیدترین تصمیمات برای آموزش دستیاران پزشکی و ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان آغاز شد / مهلت ثبت نام تا ۲۶ خرداد و برنامه مهمان شدن دانشجویان دانشگاه‌های تهران و دولتی مسکو به زودی اجرا می‌شود و فرصت مجدد برای داوطلبان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد و دیگر موارد که در ادامه به مرور آن می پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»در بسته خبری امروز به بررسی موضوعاتی چون جدیدترین تصمیمات برای آموزش دستیاران پزشکی و ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان آغاز شد / مهلت ثبت نام تا ۲۶ خرداد و  برنامه مهمان شدن دانشجویان دانشگاه‌های تهران و دولتی مسکو به زودی اجرا می‌شود و فرصت مجدد برای داوطلبان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد و دیگر موارد که در ادامه به مرور آن می پردازیم.

فرصت مجدد برای داوطلبان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

 داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و همچنین داوطلبان ثبت‌نام بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان، تا روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه می توانند انتخاب رشته کنند.

۸۰ رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی برای هرکدام از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفته شده که می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود آنها را انتخاب کنند.(جزئیات بیشتر)

جدیدترین تصمیمات برای آموزش دستیاران پزشکی

دکتر محسن عباسی به عنوان مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: شورای آموزش پزشکی و تخصصی در جدیدترین مصوبه خود مقرر کرد در دو رشته طب اورژانس و بیهوشی، پزشکان عمومی که حائز شرایط هستند و در آزمون دستیاری مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند بدون گذراندن طرح وارد این رشته‌ها شوند.

وی افزود: همچنین برای رشته‌های جراحی قلب و جراحی توراکس (قفسه صدری) شرایطی متفاوت ایجاد شده است. در واقع این دو رشته هم در مقطع تخصصی و هم در مقطع فوق تخصصی طراحی شده اند و پزشکان عمومی که در آزمون دستیاری تخصصی شرکت کرده اند و متخصصانی که در آزمون دستیاری فوق تخصصی شرکت کرده اند می‌توانند در این رشته‌ها را انتخاب کنند.(جزئیات بیشتر)

ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان آغاز شد / مهلت ثبت نام تا ۲۶ خرداد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان میان پایه از امروز، نهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد.

دانش‌آموزان میان پایه (در پایه های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) می توانند از امروز نسبت به ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه https://irtextbook.ir اقدام کنند.

مهلت ثبت نام کتب درسی میان پایه‌ها تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد.

همچنین ثبت نام پایه‌های ورودی (آمادگی۱ (استثنایی)، اول۱ (استثنایی)، اول مقدماتی(استثنایی)، پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم) از ۵ تیرماه آغاز و تا ۱۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.(جزئیات بیشتر)

 برنامه مهمان شدن دانشجویان دانشگاه‌های تهران و دولتی مسکو به زودی اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه تهران در جریان سفر به مسکو برای شرکت در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه، با رئیس دانشگاه دولتی مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، پیش از آغاز اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه، در دیدار با دکتر ویکتور سادوونیچی رئیس دانشگاه لومونوسف مسکو، با مرور سابقه همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه‌های کشور روسیه، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک در حوزه‌های مختلف تبادل استاد و دانشجو و برنامه‌های تحقیقاتی مشترک بین دانشگاه تهران و دانشگاه لومونوسف مسکو ارتقا پیدا کند.(جزئیات بیشتر)

 نامه تشکل‌های دانشجویی استان خوزستان به رییس جمهور پیرامون عدم اهمیت به دانشگاه و دانشگاهیان

 نامه سرگشاده بیش از ۳۰  «دفتر بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی و هیئات دانشجویی » خطاب به رییس جمهور محترم دولت سیزدهم پیرامون عدم اهمیت به دانشگاه و دانشگاهیان در سفر های استانی به خوزستان.

متن کامل نامه به شرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی
رییس  محترم دولت سیزدهم(جزئیات بیشتر)

عامل اصلی بیکاری فارغ التحصیلان چیست؟/ ضرورت نگاه تحولی به مهارت آموزی برای تحقق شعار سال

مطابق آخرین آمار ارائه شده از مرکز آمار ایران, نرخ بیکاری جوانان 15تا 24ساله حاکی از آن است که 24.2 درصد از فعالان این گروه سنی در زمستان 1401 بیکار بوده‌اند. بررسی تغییرات فصلی نرخ بیکاری این افراد نشان می‌دهد، این نرخ نسبت به فصل مشابه در سال قبل (زمستان 1400) 1.1 درصد افزایش یافته است.

در زمستان 1401سهم جمعیت بیکار فارغ التحصیل آموزش عالی از کل بیکاران37.2درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل0.9 درصد کاهش داشته است.

در زمستان 1401 سهم جمعیت شاغل فارغ التحصیل آموزش عالی از کل شاغلان 27.4 درصد بوده است. این سهم در بین زنان نسبت به مردان و در نقاط شهری نسبت به نقاط روستایی بالاتر است. بررسی تغییرات این شاخص نشان می دهد که نسبت به فصل مشابه سال قبل 0.8درصد افزایش داشته است.(جزئیات بیشتر)

محرمانه ماندن پرونده دانشجویان در کمیسیون موارد خاص ضروری است

کارگاه آموزشی کارشناسان کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان‌های گلستان و سمنان، با حضور دکتر ارژنگ، معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر دانشور، مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و دکتر شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ششم اردیبهشت ماه در سالن اندیشه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان کشور در این نشست به ارائه فلسفه چگونگی ایجاد کمیسیون موارد خاص در دانشگاه‌ها با توجه به وجود شوراهای مختلف در دانشگاه‌ها از جمله شورای آموزشی، فرهنگی و ... پرداخت.(جزئیات بیشتر)

 فرصت پشت کنکوری‌ها برای دریافت کد سابقه تحصیلی تا ۱۱ اردیبهشت

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد که متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره تا روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه برای دریافت کدسابقه تحصیلی فرصت‌دارند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه‌ منتشر شده از سوی این مرکز آمده است که متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره می‌توانند در زمان تعیین شده به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به آدرس my.medu.ir مراجعه و پس از ثبت اطلاعات تحصیلی، کد سابقه تحصیلی (کد ۱۹ رقمی) را دریافت کنند.(جزئیات بیشتر)

 نامه هشدارآمیز هشت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران به معاون اول رئیس جمهور؛
آقای مخبر اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانید، استعفاء خویش را تقدیم ملت ایران نمائید!

نامهٔ هشدارآمیز هشت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ به معاون اول رئیس جمهور؛ اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانید، استعفاء خویش را تقدیم ملت ایران نمائید!

متن نامه به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی

جناب آقای مخبر
معاون اول محترم ریاست جمهوری(جزئیات بیشتر)

جزئیات واگذاری سهام به فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق

 حمید باقرنژاد دبیر کارگروه ارزش مالکانه درباره جزئیات طرح ارزش مالکانه و واگذاری سهام به فرهنگیان با اشاره به اینکه این فرآیند در سه مرحله تعیین، تقویم و تحویل ارزش مالکانه مورد توجه قرار گرفته است گفت: در حال حاضر که فرایند محاسبات به پایان رسیده و جمع‌آوری اطلاعات کد بورسی فرهنگیان در حال تکمیل است، ما در مرحله نخست تحویل سهام به فرهنگیان قرار داریم.

وی ادامه داد: نحوه تعیین، تقویم و تحویل ارزش مالکانه به فرهنگیان از روش‌های گوناگون با حضور صاحب‌نظران و استادان حوزه‌های مالی و بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً به این نتیجه رسیدیم که فرایند مذکور از طریق روش ترکیبی و اقتضایی ورود شرکت‌های مؤسسه و سپس هلدینگ‌های تخصصی به بورس بهترین مسیر است.(جزئیات بیشتر)

فرصت جدید ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی اعلام شد

 آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ برای نخستین بار از آزمون های دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی جدا شد و به صورت مستقل از ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

داوطلبان این آزمون تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت داشتند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام کنند.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است فرصت جدید ثبت نام در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای داوطلبان فراهم شده است و داوطلبان می توانند در روزهای ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.(جزئیات بیشتر)

بیش از ۹۱ هزار نفر در کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ انتخاب رشته کردند

 دکتر علیرضا کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲، پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: از حدود ۱۷۰ هزار شرکت کننده در این آزمون بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت بیش از ۹۱ هزار و ۷۰۰ داوطلب برای دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب رشته کرده‌اند و این تعداد جدای از تعداد داوطلبان علاقه مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی است.(جزئیات بیشتر)

دریافت شهریه دلاری در بعضی مدارس ایران

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی درباره دریافت شهریه دلاری در مدارس غیردولتی اظهار کرد: مدارس بین‌الملل نوعی از مدارس غیردولتی هستند که در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند، بخشی از مدارس بین‌الملل با مجوز آموزش و پرورش در خارج از کشور فعالیت می‌کنند و طبیعی است که شهریه آنها متناسب با واحد پول آن کشور باشد.

وی افزود: بخشی از مدارس بین‌الملل داخل کشور فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته نامه‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش با امضای معاون وزیر وقت ابلاغ شد که براساس آن به مدارس بین‌الملل داخل کشور اجازه می‌داد شهریه بخشی از خدمات خود را به‌صورت دلار دریافت کنند.(جزئیات بیشتر)

ولی دانش‌آموز با قمه به مدرسه حمله کرد/ حکم جلب قمه‌ به‌دستِ مدرسه کرج صادر شد

 آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: به جهت انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد در مدرسه‌ای در کرج، توضیحاتی جهت شفاف سازی موضوع ارائه می‌شود.

واقعه مذکور مربوط به حدود یک هفته قبل بوده است که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان محترم مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.(جزئیات بیشتر)

دانشگاه علمی کاربردی همایش نظام آموزش مهارتی را برگزار می کند

 دکتر اصغر کشتکار افزود: همایش نظام جامع آموزش مهارتی، مشارکت بخش خصوصی در آموزش مهارتی از سلسله نشست های تخصصی کنگره ملی آموزش هدفمند، مهارتی و نیاز محور است که با حضور صاحبنظران، متخصصان، مدیران و اعضا هیات علمی دانشگاه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این همایش و نشست های تخصصی آن در راستای برگزاری کنگره مذکور فرصت مغتنمی است تا با طرح مدلی تحولی به تبیین نقش نظام آموزش عالی علمی کاربردی در دستیابی به اشتغال پرداخت.(جزئیات بیشتر)

انتخابات شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی تهران برگزار می شود

 مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام اینکه مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان به پایان رسیده است، گفت: دانشجویان دانشگاه می توانند با انتخاب نمایندگانی شایسته، دلسوز و دارای حس مسئولیت اجتماعی نسبت به مسائل حوزه دانشجویی، در تصمیم گیری های مهم نقش اساسی و تعیین کننده داشته باشند.(جزئیات بیشتر)

اعلام زمان توزیع کارت و برگزاری آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق ـ سازمان ثبت اسناد

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ـ سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان سنجش اموزش کشور آزمون داوطلبانی که در آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق  ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشورـ سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام نموده‌اند باید توجه داشته باشند که آزمون مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ، با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در ۱۳ مرکز استان برگزار می‌شود، لذا نظر داوطلبان را به موارد ذیل جلب می‌نماید:(جزئیات بیشتر)

جزئیات برگزاری دهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اعلام شد

 معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

دکتر مجید مشکینی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری دهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.(جزئیات بیشتر)

آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی پزشکی ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار می شود

در پی نامه دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی به دانشگاه های علوم پزشکی مشخص شد، آزمون میان‌دوره‌ پیش کارورزی برای دانشجویان رشته پزشکی ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.(جزئیات بیشتر)

واکاوی، حقوق ملت/ مروری بر فصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

پایگاه حقوق بسیج دانشجویی تهران مرکز با همکاری دانشکده حقوق برگزار می کند: (جزئیات بیشتر)

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور ؛
طرح رتبه بندی معلمان منزلت معلم را زیر پا گذاشت

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در نماز جمعه تهران گفت: آقای رییسی و وزیر آموزش و پرورش بدانند، رتبه بندی نه تنها دستاوردی برای آموزش و پرورش نبود، بلکه با گره خوردن آن با افزایش حقوق معلمان و نحوه بد اجرایی سازی آن شأن و منزلت معلم را زیر پا گذاشت.

متن کامل سخنرانی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور:

»بسم الله الرحمن الرحیم«
       إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما ؛(جزئیات بیشتر)

معلم‌هایی که رتبه نگرفته‌ و یا بلاتکلیف بوده‌اند، تا چند روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند

 سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: همه کسانی که در فرآیند رتبه بندی معلم‌ها رتبه نگرفته و یا بلاتکیلف بوده اند، ظرف چند روز آینده تکلیفشان معلوم و به اعتراضات هم به ترتیب رسیدگی خواهد شد.

دکتر رضامراد صحرایی، امروز(نهم اردیبهشت) در جریان سفر به کرمانشاه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه، آینده کشور را در دست معلم‌های امروز دانست و گفت: معلم‌ها باید با همه توان برای تعلیم و تربیت صحیح فرزندان ایران اسلامی تلاش کنند.(جزئیات بیشتر)

مخبر ۷ جلسه با دانشجویان‌ برگزار کرد

کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور روز شنبه در توییتر نوشت: [محمد مخبر] معاون اول رئیس جمهور در این مدت ۷جلسه با طیف‌های مختلف دانشجویی داشته که گفتگوی رو در رو با دانشجویان دانشگاه های تهران، شریف، علم وصنعت، بسیج، دفتر تحکیم و دیگر تشکلها از آن جمله است.(جزئیات بیشتر)

درصد بالایی از بیکاران کشور دارای تحصیلات دکترا هستند

علیرضا عباسی عصر شنبه در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های تولید لوازم دیالیز که به مناسبت روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه و برتر، با حضور فرماندار اشتهارد و مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی البرز برگزار شد، با تبریک هفته کارگر اظهار کرد: امیداست تمام افرادی که در خط مقدم تولید فعالیت می‌کنند و مجاهدانه برای کشور زحمت می کشند خداوند منان به آنها توانایی عطا فرماید.

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم خطاب به آنان بیان کرد: اگر یک مجموعه در راستای تولید سرپا ایستاده است، ما حاصل فعالیت معلمان است، چراکه اگر معلم نباشد این چنین مجموعه‌هایی هم وجود نخواهند داشت.(جزئیات بیشتر)

رسیدگی به اعتراضات طرح رتبه‌بندی معلمان تا پایان خرداد

رضامراد صحرایی بعد از ظهر شنبه در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه طی نشست صمیمی با معلمان نمونه و مدیران مدارس آموزش و پرورش که در دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: امسال در روز بزرگداشت معلم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا یادآور نقش معلمان در اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: معلمان مرجعیت خود را نه از دولت و نه فرد خاصی می‌گیرند بلکه برآمده از زحمات و اقدامات خالصانه خود بوده که در دولت سیزدهم به منظور قدردانی از زحمات این قشر اجرای طرح رتبه بندی معلمان در دستور کار اجرایی قرار گرفت.(جزئیات بیشتر)

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
گفت و شنود/ آب شد!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ اردیبهشت
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top